2018. október 19., péntek

🐇Piroska Nyuszi🐇

Ahoy!
Ez a kis piros nyuszi vĂ©gĂŒl nƑvĂ©remĂ© lett, de az eredeti mintĂĄhoz kĂ©pest elĂ©ggĂ© sok vĂĄltozĂĄson ment keresztĂŒl. :D
Sok kihĂ­vĂĄst is jeletett meghorgolni, de vĂ©gĂŒl sikerĂŒlt minden akadĂĄlyon ĂĄtverekedni magam, szĂłval igazĂĄn örĂŒltem neki, hogy sikeresen elkĂ©szĂŒlt ez a piros kapucnis nyuszi.
Amit mĂ©g hozzĂĄtennĂ©k, hogy elĂ©ggĂ© el vagyok maradva a horgolĂĄssal, vĂĄrnak a denevĂ©rek, hogy befejezzem Ƒket, Ă©s meg egy pulcsit is horgolok magamnak, ami mondjuk Ƒsz elejĂ©n lett volna jĂł, de mire befejezem mĂĄr tĂ©l lesz. :DD

Ahogy az eredeti mintĂĄn lĂĄtszik, az egy halloween-es, fekete köpönyeges nyuszi, sĂŒtƑtökkel, Ă©s kis cuki kaszĂĄval. De most nem volt kedvem ilyennek megcsinĂĄlni, szĂłval megint variĂĄltam egy kicsit. Meg kiprĂłbĂĄltam azĂ©rt is ezt a mintĂĄt, hogy tudjam, milyen kapucnis ĂĄllatkĂĄkat csinĂĄlni, mert unokahĂșgom kĂ©rt tƑlem bĂ©kĂĄs kapucnis figurĂĄt. :D

Na, szĂłval, neki is ĂĄlltam, szerencsĂ©sen haladtam vele, bĂĄr megint a fejĂ©nĂ©l nem koncentrĂĄltam elĂ©ggĂ©, Ă­gy egyszer-kĂ©tszer elszĂĄmoltam magam, de vĂ©gĂŒl csak sikerĂŒlt rendesen megalkotni. AztĂĄn egy sort kĂ­nlĂłdtam az orĂĄval Ă©s a szĂĄvĂĄval is, mert a fonĂĄl nem akarta az igazsĂĄgot. Mivel elƑször el is bĂ©nĂĄztam, mert fordĂ­tva varrtam oda aszĂĄjĂĄnĂĄl a csĂ­kot, de mĂ©g sikerĂŒlt visszabontanom. 

A kapucnit sikerĂŒlt rendesen megcsinĂĄlnom, hoba nĂ©lkĂŒl, aminek agyon örĂŒltem. Viszont a köpenyĂ©t elrontottam, ugyanis rosszul vĂĄgtam el a madzagot, Ă­gy 3-4 szĂĄl visszabomlott belƑle, mert belevĂĄgtam a mintĂĄba... 

De szerencsĂ©re Ășgy kötöttem meg, hogy ez ne lĂĄtszĂłdjon, Ă©s nem is bomlik mĂĄr tovĂĄbb, viszont nagyon mĂ©rges voltam ezĂ©rt magamra. 

Az összevarĂĄsnĂ©l is szenvedtem, mert, bĂĄr a fĂŒleket zökkenĂ©smentesen rögzĂ­tettem, a kezeit Ă©s a lĂĄbait mĂĄr nagyon nehezen tudtam a testĂ©re rĂĄimĂĄdkozni. ApropĂł, a testĂ©ven sem volt nagy gubanc, de fĂ©ltem kicsit attĂłl, hogy nagyon kicsi lesz a fejhez. De, mint kiderĂŒlt, Ă­gy pont jĂł lett. 



ADATOK
* HorgolótƱ: 3.5 cm
* Fonalak: fehér, piros, rózsaszín
* Egyéb: 10 mm-es biztonsågi szem.

A vĂ©gĂ©n mĂ©g felkerĂŒlt rĂĄ egy fehĂ©r akasztĂł is, de azt mĂĄr nem fotĂłztam Ășgy le.

Szerintem aranyos lett, bĂĄr ezzel tĂ©nyleg megszenvedtem. De legalĂĄbb fĂ©l nap alatt sikerĂŒlt elkĂ©szĂ­teni. 

Ennyi lettem volna mĂĄra, legyetek jĂłk, ha tudtok. ^^

Nincsenek megjegyzések:

MegjegyzĂ©s kĂŒldĂ©se